fredag 31 oktober 2008

Blåser iväg

Vilken jobbig natt, jag somnade runt 1 sen vaknade jag 2 sen somnade jag om till klockan halv 6 och då kunde jag knappt somna om för det blåste så ute så det kändes som att huset skulle rasa eller något. Men jag somnade väl av utmattning och vaknade runt 9 som vanligt, men var så trött efter den dåliga sömnen så jag somnade om till halv 11 för då ringde pappa på mobilen och ville ha sina bilnycklar. Det var tur att han väckte mig :)

Nu är det full rulle tills jag börjar jobba klockan 16, ska duscha, hämta bilen, åka in till karlstad, fixa någon mat sen jobba till 21. Sen kommer min efterlängtade R, blir myskväll med honom antagligen eller ifall vi hittar på något oväntat skoj! Vi ska även vara chaufför åt en av mina mammas vänner, så det blir nyktert iallafall.

Imorgon hoppas jag inte på att det blir så lugnt!

yohoho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

nee va äre för helg liksom, jag vet fan INGET som händer.. det är ju katastrof! haha.. nykter på halloween, what the fuck...

Anonym sa...

Jamen nu kanske de styr upp sig, ut ska jag nog iallafall :D har du hittat nåt??

 
Följ min blogg med bloggkoll