onsdag 8 oktober 2008

Dumt med dumma vanor

Då har jag varit ute och gått, jätte skönt ute var det idag med sina nästan 10 grader. Jag är verkligen glad över min nya mobiltelefon så jag har lurar att lyssna på musik med (mina andra till min telefon gick sönder) så nu har jag ett skönt tempo när jag går och jag har hittat en bra runda som tar ca 1 timme. Nu har jag verkligen kommit igång känner jag och jag har bestämt mig att ha ett litet godis/chips/andra sötsaker uppehåll pga att jag har ätit det väldigt mycket och ofta nu under en längre tid och jag känner att min kropp börjar bli lite smått beroende haha, så nu blir det ett uppehåll så jag kan börja äta godis bara på helgerna men vi får se hur länge det håller, jag känner ju mig själv rätt bra mohaha. Det är dumt med dumma vanor, jag har fått allt för många sådana fast det är ju rätt skönt ibland :D

Men jag ska börja göra mig i ordning för en dag på jobbet nu.


- Idag var Albin stolt över att ha varit hos tandläkaren och fått bananlack och en tuff tatto, det är godingen det.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll