torsdag 16 oktober 2008

Horton hears a who

Köpet med riskakorna gick fint, jävlar vad gott det var & jag blev väldigt nostalgisk. När jag var ett litet barn så älskade jag nämligen dom så jag var tvungen att äta 6 stycken nu och jag som har typ krympt min magsäck två gånger om blev ganska pretty mätt för ni vet den sprängs ju typ på 2 mackor. ;/

Jag vågade mig på den animerade filmen Horton hears a who förut också, jag som trodde den skulle vara i klass med bilar och hitta nemo hade jävligt fel. Jag tyckte inte alls den var särskilt underhållande, en elefant som är sinnessjuk typ! Tur att jag piratade ner en till film vid namn An american crime, men den ska jag spara tills imorgon då är jag djävulskt trött efter jobbet.

Det är snack om att fira nyår i Norge, så på lördag kommer det folk hem till mig så ska vi prata mer om det och ha lite annat myspys :D

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Säljer? Ja för fan, varför inte? :D

 
Följ min blogg med bloggkoll