torsdag 16 oktober 2008

Jag tror jag har en sjukdom

Alltså det måste vara något fel när jag drömmar sjuka & konstiga drömmar varje natt. Inatt drömde jag någonting om ica att jag skulle på intervju och var skit kaxig och elak sen var det plötsligt studentfest på icas parkering och jag dansade omkring till min ringsignal.. Nog för den är bra men någon måtta får det la bli! Drömmen kommer nog ifrån att jag jobbade på ica idag och kollade på filmen Office Space igår, haha nu får jag ge mig me dessa & sluta drömma som alla andra.

Hade verkligen sjukt svårt att somna igår, först somnade jag till Office Space för jag troligen var uttråkad av filmen sen när den var slut var jag klarvaken men vi skulle testa och sova ändå men det började klia nåt så otroligt på kroppen så jag fick verkligen panik och rusade till duschen och duschade av mig som att det tydligen skulle hjälpa, NÄ! Vi skakade ur lakanen och skratta nästan ihjäl oss men det ville inte sluta klia ändå, jag måste fått en allvarlig sjukdom. Men vi satte iallafall på tven och där var det Prison Break och blev jag plötsligt trött på direkten. Det är nåt med tv apparater och mig, den gör mig lixom sömning jämt vilken tid på dygnet det än är.

Magen värker, dags för frulle. Jag känner även doften utav paj, jag älskar paj och vaniljsås, men jag har ju ett viss förbjud. Bra jobbat Linn!

yohohooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll