tisdag 7 oktober 2008

När man inte ser

Det är så dimmigt ute så man inte ser ett piss, får hoppas det lättar tills jag ska ut på promenad om en och en halv timme annars kommer jag fanimej gå vilse!

Vaknade väldigt sent idag, klockan TOLV. Jag hatar verkligen att vakna så sent, jag skulle ha gått upp vid 10 när jag fick ett sms av halebop men nä mitt dumma trötta jag somnade om. Men nu är jag iallafall vaken & är jätte mätt av två mackor, jag kan verkligen inte äta mycket alls längre utan att bli så mätt. Förut har jag kunnat äta 2 mackor och en tallrik fil eller yohgurt och flingor också, men nu får jag knappt i mig 2 mackor utan att känna som att jag har ätit en stor kalasmåltid.

Idag ser dagen ut som följande:
- Ut och gå
- Köpa mjölk och hämta bilen
- Duscha
- Hälsa på Simon ute i skogen
- Sen får vi se

Nu under natten har jag fått ner säsong 2 av Sopranos, jag ska börja ett avsnitt nu.

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll