söndag 19 oktober 2008

Idag är det söndag

I det förra inlägget så skrev jag ju att jag trodde att det skulle bli en sömnlös natt och så blev det såklart. Jag pallar verkligen inte att se två läskiga filmer på samma kväll, jag och robin gick nog och la oss 03.30 efter att ha kollat igenom lite Sex And The City avsnitt sen vaknde jag 7.00 och fick typ för mig massa saker och jag försökte väcka herrn som låg bredvid mig och snarka men det gick inte så jag satte på lite SATC så jag kunde somna. Men sen vaknade jag lite efter 12 och tyckte det fick vara nog med allt sovande.

Idag har jag kollat massa innebandy, det var jävligt längesen och nu kommer jag ihåg varför det var det också. Jävligt obekvämt och sitta och det blir lätt drygt men jag hade inget och göra och jag ville träffa pappsen lite också kan det ju vara snällt att kolla på lillebror ibland också.

Nu ikväll så har jag ätit mat som var första gången på hela dagen sen kom Ronja & Niklas hit. Vi har snackat massa festival och musik, och jag blev sjukt sugen på arvika & några mer festivaler så bli sommar nu för det känns som det är dags lixom

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll