fredag 24 oktober 2008

Stockholmo

Stockholm var bra även om det var en kort vistelse!

Carro mötte upp mig på centralen, vi vandrade runt lite i stan, jag köpte jeans och vi åt lunch sen tog vi en 40 minuters promenad till söder där även hon bor. Båda var skit trötta så vi kollade massa Sex and the city, handlade och åt mat! :) Vi gjorde inte så jätte mycket men det var skönt att träffa henne.

Imorse blev det tunnelbanan till stationen och tog tåget hem, jag slocknade direkt och vaknade när det var en timme kvar typ! Robin mötte upp mig på tågstationen sen gick vi och fikade och han köpte en skit snygg black sabbath t-shirt, jag har aldrig sett någon så glad för en t-shirt, sötnos där! :)

Chill ikväll tror jag, kolla idol som jag inte sett på hela året och kanske hitta på nåt med någon!

Vad ska ni göra i helgen?

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll