söndag 12 oktober 2008

Changed plans

Det vart lite ändrade planer igår, Carro & Anna var jätte trötta efter resan och mådde inte så bra så de var inte alls sugna på att gå ut och ha kul den kvällen. Men jag tog bussen ändå till stan så kom min Älskling och hämtade mig, vi åkte till coop och köpte mat till mig och sen hem till honom. Det blev inte många knop den kvällen, men bara skönt och vara i hans närhet.

Idag så har vi segat, käkat våran paradrätt köttfärssås och kollat på filmen Control som i sin tur var väldigt bra. Har precis kommit hem från honom nu faktiskt, somnade på bussen men sen när jag vaknade 1 hållplats innan jag skulle gå av så var det första jag såg Therese Durkéns ansikte. Fan vad jag har saknat henne, det är verkligen en underbar person! Vi sa att vi skulle ses nu i veckan, så hoppas det blir av.

Men nu ska jag knapra lite nötter jag köpte påvägen hem & kanske sen ta en promenad.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll