lördag 25 oktober 2008

It's friday I'm in love

Har precis cyklat hem från matilda och theresa nu, vi har kollat in idol som inte var nåt och ha och kollat film! Vart en riktig slappar kväll, var längesen jag hade en sån fredag nu. Det har alltid vart jobb eller något annat, och nu denna fredagen var man ju tvungen och ladda upp för imorgon.

Imorgon blir det festligheter, först hos carro och sen får vi se vart våra fötter bär oss helt enkelt.

Har precis pratat med R i telefonen, jag måste ju underhålla honom när han väntar på bussen. Och nu ska jag borsta gaddarna, placera min kropp i sängen och datorn med för att se lite greys anatomy! :D

Förresten, Grattis Therese & Johan som har fått lägenhet idag. Snart är det min tur hoppas jag :)

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så mycket hjärtat :D

 
Följ min blogg med bloggkoll