söndag 19 oktober 2008

Lördagkväll så härligt

Jag & Robin har hamnat i soffan, kollade nyss klart filmen Identity och deb förstörde väl en skön nattssömn lite senare haha.

Vi hade ju besök ikväll också. Efter jobbet gjorde jag & min goding klart maten tills de andra skulle komma. Vi käka, snacka och hade skoj men det blev väl inte så jätte mycket med att planera den lilla trippen vi ska göra men det kommer väl det också haha men vi bestämde iallafall att det kommer bli grymt skoj. Efter maten och allt så placerade vi oss framför teven och filmen An American crime blev. Ni som inte har sett den gör det, jag har aldrig blivit så upprörd och arg till en film förut och jag var inte ensam Sebbe satt och svor och Sara grät.

Har även hört rykten om att ett visst band ska komma till Arvikafetivalen också, vill inte riktigt säga vilket eftersom det kanske inte är sant. Men om det är sant så blir jag verkligen sjukt glad och köper biljett på direkten! :D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll