måndag 20 oktober 2008

Jag tror det blåser ute

Var ju somsagt i det blåsiga Karlstad idag, jag och ronja flängde runt i en massa butiker och kollade och som vanligt orkade jag inte prova massa kläder. När ska jag ta tag i detta problem, det kännss som det får bli på torsdag när jag ska åka och hälsa på Carro ja jo.. då får det faktiskt bli lite nya kläder! Jag såg faktiskt ett par skit snygga diesel idag på carlings, dom skulle sitta fint! :D


Nu har jag precis tagit en promenad, jag trodde ett tag att jag skulle blåsa bort men stark som jag är så stannade jag med båda fötterna på jorden, puh. Ikväll blir det Te pimplande, clementin ätande och matakut tittande. Det känns som det blir en helt lagom måndagskväll för mig.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en helt perfekt dag :D hihi, sötå! Clementiner är MEST gott!

 
Följ min blogg med bloggkoll