tisdag 14 oktober 2008

Solig & bra eftermiddag

Var kul att Ronja kom hit idag. Alltid skönt med sällskap, speciellt av en sådan. Vi Fikade, kollade kort och pratade en massa. Nästa gång får det bli en liten längre stund & inte när du ska till radion hihi! :D

Så hon var tvungen att dra runt halv 5 så då passade jag på att brumma till Simon! Vi har ätit nudlar, busat med lotta (hon bet mig för simon bråkade med mig) vart ute och så. Nudlarna jag åt jävlar vad sjukt goda, måste åka till Ica Wallinders någon mer gång och köpa dom för jag har inte sett det märket i en annan butik. Men curry nudlar blir mer iallafall, varje dag tills jag kräks på dom.

Har ni haft en go dag?

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag har haft en go dag :P fick träffa Ludda!

 
Följ min blogg med bloggkoll