torsdag 16 oktober 2008

Skön dag

Robin åkte precis hemåt mot hammarö, han skulle visst hämta ut lite kläder som hade trillat ner på posten. Jag måste också tjacka lite kläder, men jag hittar aldrig något i stan men visst jag är rätt kräsen och tycker det kan bli lite jobbigt att prova kläder hit och dit. Men till veckan får jag nog ta ett ryck och åka in och kolla lite, nåt måste ju passa mig! :D

Sitter och lyssnar på Veronica Maggio, tankade hem ett album med henne häromdagen och det är helt okej det kanske kan till och med bli skit bra efter några timmars lyssnande. Tänkte träffa Ronja idag men hon har fullt upp med sin radio den tjejen, hon är grym.

Förresten jag & robin såg en as bra film igår, Flammen og Citronen. En dansk film om andra världskriget, mycket bra tyckte jag även om Robin nog skulle sätta en 3a på filmtipset haha. Men se den om ni gillar filmer om 2:a världskriget!

yohoh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll