onsdag 29 oktober 2008

En cool utmaning ;D

  • Utmanad!

    Jag har blivit utmanad av Ehlin:

    Regler:

    * Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
    * Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
    * Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
    * Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


    7 saker om mig:

  • Jag är mörkrädd och måste ställa tv-timern på 1 timme och ha text-tv på för att kunna sova.
  • Jag läser bloggar till frukosten
  • Jag är känslig
  • Jag kan komma på mig själv när jag är ute och går att jag dansar runt och sjunger
  • Jag är Beroende av min mobil
  • Jag skulle aldrig gå ut med ofixat hår
  • Sist men inte minst jag var jätte blond när jag var liten och nu är jag kolsvart. SLUTT KAPUTT
Nu ska jag alltså "utmana" 7 pers..

- Ronja
- Sara J
- Amanda
- Matilda
- Therese
- David
- Charlotte

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll