torsdag 9 oktober 2008

När drömmen blir till verklighet

Har precis vaknat och ätit en delikat frukost bestående av 2 hårda mackor med skivat ägg på inte ens något och dricka. det kallar jag fin fin frukost. Ska snart kila ut och gå, inte för jag har någon som helst lust men det kan va grymt skönt att få lite luft på morgonen.

Sovit jävligt skönt inatt och drömt desto roligare. Jag, 2 skolor från forshaga och en från molkom skulle på skolresa till Saudiarabien och flygplatsen låg vid ica i forshagas parkering. Jag var såklart först, jag hann till och med köpa ett lucky strike paket ciggaretteter som jag desutom fick ta med in på planet. Ja först hade våra lärare, SE Ingalill Magnusson (min gamla mellanstadie lärare) dom hade inte bokat biljetter dom klantarslena men dom styrde det tillslut. Jag satt bredvid Matilda och någon mer och när vi skulle vinka till Kasper så hade jag mitt lucky strike paket i handen och min gymnasie lärare Ann viftade det ur mina händer och frågade "Vems är ciggaretterna?" "Inte mina" sa jag med ett rött ansikte. Då sa hon "Bra då tar jag dom" och Ann är även nykterist och hatar ciggaretter. Hursomhelst så vet jag inte om vi kom fram till Saudiarabien.

Detta var en mycket kortfattig historia, man ska nog vart med i drömmen om den ska ha vart riktigt kul! :D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll