tisdag 21 oktober 2008

Grattis morsan


Först och främst vill jag säga GRATTIS till min bästa mamma som fyller 40 år idag, hon kommer även få världens bästa present av mig! :D

Åh lika tråkigt väder idag, jag blir verkligen trött av sånt här väder och får ingen energi till någonting. Solgudarna, kan ni bli lite onda och döda alla dessa moln och regn som har övertagit vår stad?

Idag blir det att ta promenad, sen slutar mamma vid 2 då ska jag göra ordning lite fika tänkte jag tills hon kommer hem, sen kommer det lite folk så det blir att man får hålla sig hemma och fira sin mamma. Jag vill att min käresta kommer hit också, ja det vill jeg.

Snart är det torsdag och jag får åka till Stockholm och min Caroline, det ska bli skönt med lite miljöombyte! :)

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis mamma ;D

 
Följ min blogg med bloggkoll