tisdag 28 oktober 2008

Up to date

Nu litte update om hur det gick på arbetsintervjun i köket på häktet. Det gick jätte bra tyckte jag, satt med köksansvariga och 2 av cheferna på häktet och dom var riktigt trevliga, inte alls sådna där jobbiga frågor som jag hade föreställt mig! Så vi satt och pratade och dom lät jätte nöjda, så jag ska dit på introduktion på tisdag och några andra dagar framöver. Detta var alltså ett tim vick som som kan nog utvecklas, jag tycker det lät jätte spännande! =)

Har precis käkat en portion med pesto-pasta (är lite lat & hade ingen fantasi) men det var gott iallafall så nu ska jag kika lite på greys anatomy innan jag ska gå ut och gå lite senare. Ska försöka få tag på Therese också och höra om hon vill hitta på något ikväll, längesen jag såg den tjejen & just i detta tillfälle skicka hon ett sms.

Navid Modiri & Gudarna - telefonsvararen, du hade rätt Ronja den var röjig.

yohoho / linn





Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll