onsdag 8 oktober 2008

Dålig start

Ingen bra start på dagen alls. Mamma kom in i mitt rum precis när jag hade slagit upp ögonen och frågade om jag ville jobba och jag sa "kanske jag vet inte" eftersom jag hade planer på att jag och Robin skulle till stan och fika lite och kika på grejer idag. Sen efter ett tag så sa hon "jag ringer nu och säger att du inte kan jobba" då sa jag "jo jag kan jobba, jag och robin får ses en annan dag istället" men då tyckte hon att det lät som jag tyckte att det var så jobbigt så hon sa att jag inte kunde så jag blev ju rasande för att hon var så korkad. Men nu iallafall ska jag jobba, man får ta varanda chans man får för pengar behöver jag. Hoppas Robin kan ses imorogon efter sin intervju, saknar honom =)

Sitter & dricker kaffe, ska snart ta en promenad med musik i öronen.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll