fredag 17 oktober 2008

Svensson

Go middag!

Har redan vart uppe i 2 och en halvtimme och har hunnit med att gå ut och gå i över 1 timme. Jag och Matilda drog upp till hembygdsgården och tog några varv där, det är alltid skönt att ha någon och prata med när man går. Så nu har jag den punkten avklarad för dagen nu är det bara att åka och handla för imorgon och städa lite innan man börjar jobba klockan 4.

Laddade hem svensson svensson medans jag var ute, jag bara längtar tills jag kommer hem ikväll och få äta mat och kolla på den. Jag kan knappt bärga mig, jävlar va rolig den är. Ska ladda hem Sunes Jul när jag ändå är igång, fast man kanske ska vänta in julen innan. Hm.. det tåls att tänka på.

Jobbig natt var det förresten, kunde inte alls sova. Jag hade bestämt mig för att sova tidigt alltså vid 1 tiden så jag la mig och släckte lampan men mörkrädd som jag är så var jag tvungen att sätta på Sex and the city och försöka sova till det men det gick inte så jag stängde av tven men satte tillslut på den igen och kolla två avsnitt SEN på något vänster somnade jag. Men kom upp i tid ändå som tur var =)

Trevlig helg på er.

yohoh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll