onsdag 22 oktober 2008

Spilla kappfe

Har precis kommit hem, var först hos mormor och fikade och spillde kaffe på mitt linne men det är ingenting lite vanisch kan göra något åt sen efter det så färdades bilen till hammarö och till min robin och där har jag vistas ända tills nu. Vi var en sväng till biltema för att han skulle köpa någonting till bilen som hade gått i sönder sen skulle vi gå in på elgiganten bara för skoj skull och där hittade vi världens bästa grej nämligen två MASSAGEFOTÖLJER så vi satte oss där och klickade på de olika funktionerna, vi hade nog gärna suttit där hela dagen/natten/för alltid. Jag köpte även Sex and the city filmen, jag kunde bara inte låta bli när den kostade 99 kr så nu har ja hela samlingen och vi kollade såklart på den också! :D

Nu ska jag packa lite, ladda över musik till mobilen så jag har på tåget, fixa lite med pengar och slutligen se greys anatomy och sen blir det att försöka sova för jag ska upp vid kvart i 6 imorgon för att ta 08.20 tåget till Stockholm och min caroline! :)

Not time for this.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får kul i sthlm :D

 
Följ min blogg med bloggkoll