torsdag 16 oktober 2008

Vunnit resa till karibien?

Kom precis in från motionsspåret, jag och pappa var ute och gick i ungefär 1 h och 15 minuter! Vilket tempo vi hade, så det var ett skönt träningspass och samma får nog bli imorgon innan jobbet men dock själv. Var skönt att få prata av sig lite med honom, inte allt för ofta vi ses.

HAHA det ringde nyss i telefonen och jag svarade "ah det är linn" som vanligt och först var det tyst i andra luren men sen kommer en röst som säger "Congratz, you have won a cruise to caribbean" sen vågade jag inte lyssna något mer. Blev faktiskt lite små rädd nu, vafan var det där? Någon annan som har varit med om samma sak?

Nu ska jag till Coop och köpa lättsaltade riskakor.

yohoho / linn

Vad gött, här ligger jag snart då.


1 kommentar:

Anonym sa...

Om du lyssnade på radion igår så varna dom för att personer från utlandet ringer till alla. Och ju längre samtalet går ju mer pengar får du som svarar betala. Det är lureri. De vill bara komma åt pengar hos folk. Lustigt nog ringde de mig, ja la på direkt, hon han inte ens säga hela ordet con....gratz. Haha..jävla fan så dom fick inga pengar av mig inte.

 
Följ min blogg med bloggkoll