måndag 20 oktober 2008

Funderingar

Ibland får jag konstiga vibbar, det känns som jag inte kommer någon vart. Jag vet inte om jag vill jobba i restaurangbranshen i hela mitt liv så man kanske ska börja plugga nästa höst? Grejen är att jag är inte alls den där personen som är bra på att plugga men man blir ju ingenting i nuläget om man inte har utbildning för det. Så man kanske skulle tänka över det här och kolla in om det finns några intressant utbildningar. Robin ska ju troligen börja plugga i Stockholm nästa år och jag vill definitivt med så och där finns det väl lite mer val. Men man fårse, snart kanske det dyker upp ett jobb som jag stormtrivs med och i Stockholm finns det ju mängder med jobb till skillnad från lilla karlstad! =)

Det var bara lite funderingar..

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll