onsdag 16 juli 2008

Alone

Från och med imorgon och tills onsdag nästa vecka är jag ensam hemma, familjen åker till Frankrike. Ska bli riktigt skönt, imorgon kommer Caroline så ska vi kolla på film och mysa lite sen så kommer Robin vara här hos mig, så himla mysigt kommer det bli :) Kan säkert bli lite party också, om man har tur alltså.

Igår köpte vi en Bert dvd som var med till aftonbladet, jag ska se den ikväll. Han är en stor favorit alltså, grymt skön :D Sen får vi hoppas för gudarna att ingen ringer mig klockan 02.00 inatt när jag sover, nåt jävla pucko ringde igår natt och var riktigt konstigt och läskig. Jag är nämligen väldigt nojig och mörkrädd när det gäller sådant, så jag hörde massa ljud och trodde att männsikan som ringde hade smugit sig in i vårat hus men när jag öppnade dörren satt min bror vid datorn och väsnades & det var jävligt tur.

Men nu vet ni att jag är mörkrädd, kul..

yohoho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA...undra vem det var som ringde :D På lördag ska vi förmodligen ut. Kom till stan vettja :D

Anonym sa...

men att du är mörkrädd vet vi väl redan? : ) och att du inte kan sova med fötterna under täcket för då får du panik, glöm inte det ;)

 
Följ min blogg med bloggkoll