tisdag 22 juli 2008

Gött rå

Idag är det soligt, och vad fan ska man ha på sig? Det är ju skit svårt när man är van att det är jätte kallt ute, jag har velat fram och tillbaka men nu tror jag väl att jag har hittat det rätta. Tänkte att det skulle vara skönt med shorts men nu har ju benen hunnit blivit kritvita så det skulle inte vara någon skön syn alltså. Men nu är det iallafall skönt att det är fint väder ute, hoppas det håller i sig i minst någon vecka :)

Ska strax åka in till stan nu, efter jag vart hos farbror polisen ska jag och Ronja sitta någonstans i solen och bara ta det chill! :D Jag tror solen kände på sig att jag var ledig idag alltså, vi är kompisar vi helt enkelt.

Ännu en natt när jag sov ensam förresten, och jag är lika stolt idag att jag vågade slå igen ögonen! Så nu är jag redo att ta det stora klivet och flytta, fast nu är det ju såhär att jag inte kommer bo själv utan med R men ibland kommer det ju säkert vara så att man får somna själv och då är det bra att man kan det! :D

hohooh

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

haha :D skynda dig hit nu. jag vill ut i solen med luddiz

 
Följ min blogg med bloggkoll