söndag 27 juli 2008

Flyter bort

Kvällen igår var faktiskt riktigt kul och konstig på något sätt, vi hamnade på Carros morbrors takterass. Vi satt och drack en massa och sjön och dansa, ett tag trodde jag störningsjouren skulle slänga ut oss. Sen var det meningen att vi skulle in till stan för att möta massa folk men vi kom inte långt vi hamnde vid selma lagerlöfs statyn där vi träffa några och fastna där, Ida & Yvette kom också och även Yvettes tyska släkting som jag snacka as mycket med (stackars henne) haha :D

Vakna idag av värmen det var bara att åka iväg till stranden det, riktigt skönt! Har badat och solat hela dagen, och ikväll är jag sugen på ett kvällsdopp. Nån som är på?

Ska även lägga upp bilder från när vi åkte ring igår också, om carro kan sluta va dryg.

Imorgon ska jag träffa min älskling, vi har inte setts på en vecka nu för det har vart mycket jobb och i helgen har han vart på maiden i gbg :) Men imorgon ska vi ses, saknar honom väldigt mycket.

yohoho / linn


yohoh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll