söndag 27 juli 2008

HETT

Kom nyss in från en liten promenad, jag och mamma tog en kort sväng för att få röra på oss lite. Det börjar svalka lite ute iallafall, det är ju några vindpustar då och då. Men nu när jag kom in i mitt rum så är det som en gryta, det är helt sjukt här inne. Jag kommer aldrig kunna sova ikväll utan att ha vidöppet fönster så det lyser in på morgonen och jag får nog bara ligga med lakan ikväll och inte ett stort täcke.

Imorgon så ska jag och Therese åka och bada på skutberget, ska bli mysigt att träffa henne igen + att ligga och steka och bada där är ju inga fel alls. Blir kanske ett kvällsdopp med min älskling också, ska bli sjukt skönt att träffa honom.

Men jag ska lägga mig och se på tv, är faktiskt riktigt trött och det får nog bli en tidig kväll och se om man vaknar i tid för en promenad innan stranden.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll