måndag 14 juli 2008

Lugna puckar

Ja det blev mycket lugnt idag, fastnade i sängen och låg och kollade på tv ett bra tag tills jag fick spunk och kände att det inte fanns något syre så jag bestämde mig för att jag var tvungen att gå ut innan jag skulle svimma eller nåt så jag satte lurarna i öronen och tog mig en promenad på circa 1 timme, mucho skönt må jag säga.

Annars har jag käkat wok, skrivit personligt brev och grejer för imorgon ska jag ut och lämna lite cv till olika ställen, så duktigt tycker jag! Sen vid 4 slutar älsklingen, så jag ska åka och mysa lite med honom och han ska få lov att massera mig för jag har riktigt ont i ryggen och haft i flera dagar!

Nu ska jag faktiskt ta en dusch som jag har funderat på hela dagen, äckel.

yohoh / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

du är så duktig smulan : )

 
Följ min blogg med bloggkoll