måndag 7 juli 2008

Arvika = galet kul

Ja igår kom vi hem från ett GALET roligt år på Arvika, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det med ord men ska väl försöka på något sätt.

Jag, Robin & Emil åkte upp rätt tidigt på onsdagen, åkte först upp till Markus och hämtade ett bil pass så vi kunde ta oss genom spärrarna och sen ställde vi bilen utanför Johans hus. Sen var det bara att traska till campingen och slå upp tältet och knäppa första ölen för att sen invänta resten av folket. Sen kom Annica, Jonte, Tobbe, kristinehamnarna, och mats och hans tjej kompisar. Vi var ett stort gäng som hade det riktigt kul hela tiden, vi härjade en hel del. Man träffade en drös med både nya och gamla ansikten som man hade kul med också!

Vi såg ju såklart konserter också även om det inte var så många. Men det blev efterlängtade The kooks, dom kanske inte gjorde det bästa ifrån sig men det var underbart och se dom och verkligen få sjunga med till deras låtar på riktigt, jag och nalle stod jävligt långt fram och dansade och kastade vatten. Sen såg vi även The hellacopters och Looptroop Rockers dock från öltältet men ändå, sen såg jag och nalle slayer men tillslut somnade vi i slänten haha det var lite cp tyckte jag och då även rök min älskade mysiga mössa :( Sen sista dagen på lördagen så såg vi DLK, dom var faktiskt riktigt svängiga även om man inte hört så mycket av dem men det var nog ett riktigt stort ögonblick för Robin som har lyssnat på dem sen mellanstadiet :D

Jag kan sammanfatta denna festival med några ord: Supervarmt, öl, härj, pizza och så jävla roligt. Känns riktigt tomt att vara hemma faktiskt, jag längtar redan till nästa år och då ska jag försöka hinna med P&L också.

yooo / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar haft kul sötnös :D men du verkade också jädrigt dretfull :D haha!!! Längtar redan till nästa år.

Linn sa...

haha du kanske har en poäng där Ronja ;D

 
Följ min blogg med bloggkoll