tisdag 29 juli 2008

Jordgubbe

Sitter här och har en paus i mitt filmtittande, sitter och äter jordgubbsfil med k-special och hårdamackor. Var längsen jag åt det, jag har nästan glömt bort hur det smakade och det smakade himmelskt gott det är så jag måste ta en tallrik till!

Imorgon är det jobb som gäller igen efter några dagars ledighet, men det gör nästan ingenting för det ska väl inte bli kanon väder imorgon heller. Efter jobbet ska jag troligen in till stan och träffa Therese, möjligtvis blir det picnic och efter det Satc filmen för andra gången! Men ibland får man ju offra sig för sina vänner, speciellt nu när hon inte bor här i KD :D

Kollar på Systrar i jeans, tror jag har sett den innan men hursomhelst så är den bra! Så ska skynda mig att äta en tallrik till sen kolla vidare.

Bra dag förövrigt också! :)

yoooho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll