torsdag 31 juli 2008

Rensa Rensa

Vaknade i hyffsad tid idag, det vill säga klockan 10.00. Jag fick världens knäpp, jag började städa i mina två garderober och nu är den en svartsopsäck mindre & det känns förbannat skönt. Massa gamla trasor som jag aldrig skulle kunna sätta på mig nu och massa annat blaj åkte ner i säcken, ska skänka det till välbehövligt istället. Så idag har man gjort en god gärning också, det är ju aldrig fel :D

Jobb som vanligt idag, slutar 21 och efter jobbet är jag sugen på nåt riktigt mysigt. Någon öl och så? Nån som är på? Ni kan ju tänka på det tills jag kommit hem om ni vill..

Det är riktigt varmt på mitt rum även om jag har på min underbara fläkt så jag ska ta en riktigt svalkande dusch nu tänkte jag!

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

va skönt att bli av med lite skit :) Jasså. Njaa jag måste se filmen minst en gång till! Var så jävla stressad förra gången så jag hann aldrig riktigt smälta allt :D

 
Följ min blogg med bloggkoll