måndag 21 juli 2008

Proud

Jag är riktigt stolt vill jag först säga, över mig själv. Jag vågade sova helt ensam i huset inatt, och alla ni som känner mig väl vet att jag är riktigt mörkrädd men inatt så tänkte jag inte ens på det jag satt och kolla på filmen Step up och sen somnade jag till SATC och det gick utmärkt :) Fårse om det går lika bra inatt.

Helgen började med jobb till 21 sen kom Älsklingen och Ida, vi satt och drack vin och rökte pipa sen trillade asplund & rickie m.m in men vi bestämde oss för att gå hem till Rickie och fortsätta där. Det blev biljard spelande för endel och mycket pratande, lyckad kväll. Sen på lördagen var jag tvungen att stiga upp runt 9 tiden för att jag skulle upp och jobba, sen åkte jag bara hem och myste med mina mysiga R. Vi åt twister, lagade mat, kolla film och bara hade det skönt. Saknar honom mycket redan, hoppas han kommer imorgon.

Nu sitter jag här helt omotiverad till att jobba, fy satan 10 timmar kvar tills jag kommer hem. Men imorgon är jag ledig och jag ser verkligen fram emot det, ska hämta ut mitt pass och sen hoppas jag på en helmyig kväll med R.

gottta go.

yooooho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll