måndag 7 juli 2008

A walk to remember


Kollade precis klart filmen A walk to remember, jag har velat sett den i åratal men aldrig riktigt fått tummen ur och letat efter den på Internet. Men idag kom jag på att jag ville se en kärleks film för jag var lite på det humöret så att säga. Så efter jobbet och min promenad så myste jag ner mig i datastolen och kolla på den. Den var helt fantastiskt, en film har nog aldrig fångat och berört mig så mycket och mina tårar har aldrig runnit från de första minuterna till slutet. Det låter säkert jätte mesigt, men jag lovar sen den själv och kom och säg något efteråt. Den fick en också att tänka på allt runt omkring en själv, hur mycket allt betyder och hur viktigt det är att leva just nu och ta vara på situationen.

Så se den nu.

yo / linn



yo / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter värd att se :)

 
Följ min blogg med bloggkoll