tisdag 22 juli 2008

Rekord

Ännu ett inlägg, rekord tror jag!

Såg att hamnfestivalen skulle börja nu på onsdag, lite skoj att den drar igång igen efter något års uppehåll. Men det sämsta är att det kostar för varje dag man går in, men jag jobbar ju typ varje dag ändå så det gör ju inte så jätte mycket. Hade ju tänkt att gå på Melody club den 2 augusti men upptäckte precis nu när jag kollade på schemat att jag jobbar till 21.15 då så det är lite typiskt för jag hade velat sett dom. Men det går inte att göra så mycket åt saken helt enkelt : )

Klockan tickar på rätt fort ser jag nu & jag vill ju inte sova bort hela min lediga dag så jag får avsluta här,

< natti (ni vet den där msn gubben som går runt med nattmössa och en kudde)








- Sweet... dreams everyone.

yoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll