söndag 13 juli 2008

Deg

Vilken kväll det var igår, var riktigt kul faktiskt :) Vi började och förfestade i Jennies nya lägenhet, riktigt fin var den. Sen runt tio så gick vi in till stan där även Maria, Sara & Sara befann sig, vi satt på scores uteservering ett tag sen skulle vi egentligen in på ankan men det var bara carro & jennie som gick dit vi andra sköt upp det och tillslut blev det försent. Men det var kul hur som helst, var längesen jag var ute i stan nu.

Pratade nyss med Robin, han var i Sverige nu & påväg hem. Han hade haft det jätte bra & jag blev väldigt glad av att prata med honom :)

Jag är jätte hunrgig nu, så jag ska laga lite mat och sen blir det att sitta och kolla på Sex and the city hela dagen, för idag är det en perfekt dag att göra det :)

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Lugnt ;) A de va superkul! Du verkar också haft rooligt. Vi får ta en helkväll nån helg. :D

 
Följ min blogg med bloggkoll