fredag 18 juli 2008

Raw Jaws

Igår så blev det jobb, och jag har aldrig vart med om en sådan dryg dag alltså. Tiden gick väldigt väldigt sagta mot vad den brukar, det gick till och med snabbare att jobba 9 timmar. Men efter jobbet så följde Caroline med mig hem, vi stekte as goda hamburgare och åt med det där nya frisco brödet från max, så jävla gott så det borde ni testa med icas färska hamburgare. Sen satt vi ute i mitt uterum och åt melon och naturgodis, ju mer tiden gick så blev Caroline mer trött så hon somnade väl runt 2 och jag runt halv 4 och jag vaknade senare halv 6 och inte kunde sova för hon väsnades för mycket så jag var tvungen att lägga mig i mina föräldrars rum :D haha.

Idag blir det jobb sen hoppas jag att Robin kommer hit, saknar han rätt mycket nu faktiskt.

yoooho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll