torsdag 17 juli 2008

I had a dream

Inatt drömde jag en så himla underbar dröm. Jag och Robin flyttade till en hur fin lägenhet som helst, den var helt och hållet i vår smak och helt ny renoverad! Allt kändes helt perfekt tills jag vaknade av ett sms och kände att jag blev lite knäckt över att det bara var en dröm, men hoppas denna dröm blir till verklighet snart.

Har precis kommit hem, har vart ute och gått med Matilda också har jag vart till ica och handlat lite mat så man klarar sig idag och imorgon iallafall. Just nu äter jag rester sen gårdagen, tacos är alltid uppskattat speciellt som frukost! :) Ska snart hoppa i duschen och göra iordning mig för ett pass på jobbet också.

Sitter förresten och lyssar på Winnerbäck också, jag vill se honom i sommar men varje jädra spelning så jobbar jag. Vill ner till halmstad och Therese och se ju, men det blir nog inte så!

yohoho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linnsan!!!
vi var på Winnerbäck igår DRET BRA va det. Även miss li och maia hirosawa var ok ,,, jämnt bara så du vet hälsn Pappsen

Anonym sa...

men din lilla apa, klart att du ska det : )

 
Följ min blogg med bloggkoll