torsdag 24 juli 2008

Tidigt..

Japp halv åtta ringde klockan imorse och det var bara att stiga upp det och försöka få liv i min bror som hade suttit uppe länge vid datorn men tillslut dampa jag loss på honom för det där knappandet på tangenterna störde mig. Men det var bara att slänga i sig en macka och en kopp kaffe och fara iväg det, vi tankade, tvätta rutorna och vindrutetorkarna gick i sönder jippie bra start lixom! Sen skulle vi hämta mormor som ville vara resesällskap, hon var mest ett irritations objekt för hon prata så jag missa massa infarter nästan ;D Men vi mötte upp pappsen i åmål och tog lite fika där innan jag och mormor åkte hem och pappa och fredde till strömstad! Lite avis jag är, synd att jag inte är ledig helgen för då skulle jag lugnt tagit bilen ner :D

Lite svettigt det var i bilen, AC funka inte så svetten bara rann ju! Men mamma ringde och sa att hon och Abbe skulle åka iväg och bada så jag tog mig en tur dit dom var och sola och svalka mig lite. Så nu lagar jag exklusiv mat: Pasta och pesto, lite snabbmat sådär innan jobbet! Vill verkligen inte jobba idag, vill bara chilla i solen och grilla :)

Mat blir!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll