torsdag 10 juli 2008

Coozy

Dagen blev faktiskt väldigt mysig och lyckad! :) Jag åkte först in till bergvik och kollade runt på kläder på carlings i säkert en halvtimme, fanns mycket snyggt och välja ibland men tillslut bestämde jag mig för en svart ganska stor t-shirt med ett tryck på, och sen en grå as cool huvtröja med fickor på framsidan sen såg jag en sådan himla snygg t-shirt som jag bara tyckte att Robin skulle ha, så den överaskade jag honom med och han blev väldigt glad då han har spanat in den så det är ju väldigt uppsakttat. Sedan efter bergvik och carlings så åkte jag till mariebergsskogen där mamma, abbe och janne befann sig så jag fikade och kollade på djuren med dom, det var riktigt mysigt för det känndes precis som när man var liten fast jag är stor nu då och efter det avslutade vi med lunch på kebabhouse där jag åt as god kycklingwok.

Sen har jag bara gosat med min favorit, jag överkaskade ju honom sen har vi bara legat och pratat och myst. Hoppas han får det bra i Danmark nu den sötnosen :)

Så jag ska väl greja lite i rummet nu tänkte jag sen ska jag nog bara gå och lägga mig och sova, ska bli skönt efter en sånhär dag ute i det fina vädret :)

yooho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en kanondag hörru :) häng med till kusten i helgen? :D :D

Linn sa...

det skulle jag verkligen vilja men jag jobbar till 19 på lördag, men ledig söndag haha :D

 
Följ min blogg med bloggkoll