torsdag 10 juli 2008

Planerarn'

Efter jobbet idag så gjorde jag en riktigt god gärning mot mig själv faktiskt, jag städade mitt rum och det har jag inte gjort sen ja jag vågar faktiskt inte säga, men jag har inte haft lust,ork eller tid till något sådant trams. Men idag städade jag bort allt damm och bytte sängkläder så jag ska faktiskt gå och lägga mig riktigt tidigt idag för att hinna njuta av den goda lukten som alltid finns i nya sängkläder. Vart kommer den ifrån egentligen? Det luktar ju himmelskt gott, det gör ju inte kläder när man fått ut de ur tvättmaskinen även om man har gott tvättmedel. Detta är ett mysterie, som man inte behöver lösa vi låter det helt enkelt vara så.

Har vart med Carro idag också, vi satt och filosofera med varandra och skrattade till Mia & klara, så jävla underbar och underhållande serie som jag bara längtar tills säsong 2 kommer. Sen var vi ute och gick med Matilda, vi gick säkert 1 mil & jävlar i berget vad skönt det var. Vi gick även och planerade en resa efter våra jobbperioder, det lutar mot Grekland faktiskt. Skulle vara riktigt kul att komma iväg 1 vecka innan man ska försöka hitta ett seriöst jobb! Och det vill jag ju gärna göra så snabbt som möjlig, ska iväg på måndag och lämna cv till massa ställen. För jag och robin har ju tänkt att flytta till en lägenhet nu i höst, MYS! :)

Hoppas ni har haft det bra idag, det har jag & imorgon blir det ut och äta och kolla på mamma mia biopremiären.

yoho / linn





Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll