onsdag 9 juli 2008

Idiot

Ännu en dag är slut och det är onsdag nu, som om du inte visste det ehhhhhhhhhh..

Jobbade heldag idag, men det gick bra ändå. Var faktiskt riktigt kul att jobba idag, allt gick bara som ett rinnande vatten idag och det är ju skönt att man har sådana dagar ibland också. Var också meningen att jag skulle gått ut på en promenad idag men när man gått nästan oavbrutet i 9 timmar så är man inte så pigg på det så jag gottade ner mig i uterummet med smörgåsar med ost, tex-mex skinka, brieost, ruccola, paprika och gurka på och det var gott kan jag säga er.

Idag ska jag träffa MR.R & det ska bli riktigt mysigt, han åker ju till Danmark på Torsdag så jag måste få mysa lite med honom så jag klarar mig! Bäst för honom att han köper med lite saker åt mig, har ju hört rykten om att Danmark ligger nära Tyskland och i Tysklandet finns det öl och den ska vara billig. Så jaja, det var ju bara en liten sak jag hade att säga haha.

Jo Idiot skrev jag ju som titel, ja just nu känner jag lite aggrisioner mot en person. Ibland förstår jag inte hur man kan vara så egoistisk. Nej fan, ni orkar inte höra på det. Personen i fråga får sura och allt möjligt, orkar inte lägga ner energi på det.

Ska se satc nu!

natti

yo / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad har jag sagt om öldrickandet luddis ;)
Ett tips; Lägg inte tid på konstiga människor. Lägg mer tid på MR.R eller mig ;D hiih!

Linn sa...

Jag har inte hört någonting vad vitt jag vet! ;) Nej jag har tänkt att jag skulle skita i det & göra som du sa istället :)

 
Följ min blogg med bloggkoll