onsdag 23 juli 2008

Försova sig..

När jag stängde ljudet till teven för att sova igår så tänkte jag: "gud vad skönt, nu kan jag sova hur länge jag vill imorgon och greja lite innan mamma kommer hem" men så ringde jobbet imorse klockan 11 och sa att de saknade mig där, det betydde att jag började 10 imorse och inte 3 på eftermiddagen. "oops" tänkte jag och drog på mig kläder och lite hårspray i håret, jag var där efter 15 minuter och det är ju ganska bra :D men sen har väl dagen tickat på i vanlig ordning.

När jag kom hem så fixade jag tortillas till mamma & di, det uppskattades väldigt mycket :) Det blev en lång pratstund sen fick jag lite presenter också: En vin flaska, CK body lotion och de, blev mycket glad. Sen hade de även köpt rom och doodleys som man kan smaska lite på.

Imorgonbitti ska jag skjutsa min kära bror till åmål där vi ska möta upp pappa, dom är nämligen i strömstad och Fredrik ska dit. Mycket schysst av mig :) Sen blir det jobb & efter det hoppas jag verkligen få träffa min älskling, saknar honom väldigt mycket just nu.

yohnoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah du får väl ha koll på när du ska jobba pajas : D

 
Följ min blogg med bloggkoll