fredag 25 juli 2008

Myggjävel

Mamma väckte mig imorse vid 08.20, då gick vi ut och gick i skogen! Det var hur skönt som helst om man bortser från alla äckliga myggor och bromsar som kröp på en och kliade. Men härligt och komma upp i tid när man börjar jobba på eftermiddagen sen, så nu har jag druckit morgon kaffe och macka sen blir det att åka och bada och svalka sig lite! :D

Blir nog inte många knop efter jobbet idag slutar 21 sen ska jag upp vid 06.30 imorgon för att jobba igen, och sen vid 14.00 imorgon är jag ledig i 3 dagar! När man är ledig så lite så uppskattar man verkligen dom få dagarna man får ledigt, och solen kom lägligt kan man säga.

Hamnfestivalen har ju börjat somsagt, man kanske tar sig en tripp dit på lördag! Har ni hängt nåt där? Är det något och ha? :)

Ha det soligt.

yooho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker de verkar sisådär :P Fast det är nog för att det såg så tråååkigt ut när jag var där igår.. :)

 
Följ min blogg med bloggkoll