måndag 21 juli 2008

ÅH! :)

Har varit hemma i ungefär 4 timmar nu efter jobbet, jag har dammsugat hela huset så det ser någlounda ut när mammsen och de andra kommer hem så annars blir det nog hus i helvetet. Jag har även lagat ensam hemma mat, ja ni kan nog gissa vad det var?.. NUDLAR! men det var faktiskt jävligt gott och salami hårdamackor till.

Mamma ringde förut och dom verkade ha det underbart där nere & en annan sak gjorde mig riktigt glad och tårögd. Albin som är 4 år hade sagt så söta saker så som att han saknade mig, att jag var fin och bäst. Sen undrade han om jag aldrig mer skulle komma hem efter jag hade vart i spanien, SÖT HAN ÄR! Saknar den där lilla skit ungen :)



Lite ändrade planer för imorgon, jag ska träffa Ronja på dagen sen troligen Ida på kvällen :) Man får ju passa på när man är ledig.

Men ska pyssla lite nu.

yohoho / linn

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAH, du vet att han tycker inte om dig egentligen ;) hihi

Anonym sa...

Ååå va söööt han är mot dig (; du som var så putt när han skulle tryckas ut ;D hehe

Linn sa...

Jo therese, han har nog insett nu att jag är världens sötaste syster! ;)

 
Följ min blogg med bloggkoll