måndag 28 juli 2008

Underbar dag

Idag fick jag äntligen träffa Therese, som jag längtat! Jag hämtade upp henne hos Johan sen brummade vi iväg till skutberget, och där var det helt underbart. Vi låg och solade, pratade och plaskade i vattnet. Therese fick även för sig att vara lekledare och bestämde att jag skulle stå på hennes axlar för att hon skulle slänga iväg mig och det gick ju som det gick också ;) Så vi låg där och stekte i till 4 ungefär. Riktigt härligt var det att träffa henne iallafall :)

Sen åkte jag till min underbara, vi har bara chillat och myst järnet! Jag ville egentligen ta ett litet kvällsdopp men stackarn var trött efter jobbet men vi hade det riktigt bra ändå. Han är verkligen hur bra som helst, du gör mig så lycklig älskling.

Solen tar verkligen kol på en så snart ska jag hoppa in och ta en sval dusch för att sedan dra på en film, har rätt många på datorn jag inte har hunnit sett än men det tar nog 2 sekunder så somnar jag.

yohoho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lät som en mysig och rolig dag Linn ;D hiih!

Anonym sa...

haha ja mest konstigt. då kan lika gärna vi tjäna pengar ;D äh, hon är en tönt.

 
Följ min blogg med bloggkoll