tisdag 22 juli 2008

Hujedamejen

Var ju somsagt och hämtade mitt pass förut, och det är knappt lämpligt att visa i tullen förtusan vad jag såg ut. Ronja som var med fick inte ens se det, jag hatar verkligen passkort. En liten rolig sak hände medans det var min tur. Det var en ca 5 årig kille som skulle ta kort och efter många om och men så fick dom han på bild och då utbrister hans mamma "men gud du såg ju helt tokig ut på denhär bilden, det kan du ju inte ha" så gap flabba hon. Man kunde inte låta bli att småskratta när dom höll på och tramsa :D

Sen satt jag och Ronja vid sundstatjärn och drack kaffe och åt glass och prata om allt möjligt, men sen ringde Niklas och inte hade någon nyckel till deras radio studio. Så vi fick åka dit eftersom de skulle sända på eftermiddagen, så vi fastna där och jag satt även och lyssnade igenom halva deras program tills min mage sa ifrån att jag var väldigt hungrig. Men ni som är intresserade av att lyssna på dom kan ju klicka er in på www.karlstadrocks.se

Nu ikväll var det ju planerat att jag och Ida skulle hitta på nåt, men det blev ingenting av det. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, är riktigt rastlös för tillfället!

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

De va mysigt att ses :) Som vanligt när man träffar Ludda! Hahaha...mamman var så rolig. och taskig :( :D haha! Hoppas du kan hitta på något kul ikväll ändå.

 
Följ min blogg med bloggkoll