tisdag 15 juli 2008

woho

Ja igår var jag inne i stan som sagt och delade ut cv till endel ställen, det känns riktigt bra att ha sökt några jobb för här ligger vi inte på latsidan, vill ha jobb och lägenhet nu i höst. Efter att ha donat med det i några timmar så mötte jag upp Matilda & Sofia, vi gick till resia och vips så hade vi beställt en resa till Palma nova den 15 augusti. Så himla skönt ska det bli, har längtat efter utomlandsresa i 1 år nu! Sen på kvällen var jag hos MR.R vi kollade på filmen "hata göteborg" och var ute på lite promenad, var mycket mysigt! :)

Men var väl det jag hade & säga, riktigt glad är jag just nu för det mesta faktiskt! :D

yohoho / linn



2 kommentarer:

Anonym sa...

vad du är duktig, vart har du varit och lämnat? : )

Anonym sa...

åå va gött å resa bort från allt lite :D jäävlar vad avundsjuk jag är :D haha! Hoppas du får alla jobben på samma gång (;

 
Följ min blogg med bloggkoll