torsdag 24 juli 2008

Jippie


Fick nyss reda på att Therese kommer hem på söndag, blev riktigt glad av denna nyhet! :D
Längtar efter den tjejen riktigt mycket, så ska bli härligt och se henne. Det vi har planerat in är att se sex and the city filmen, jag har ju lovat henne det sen längelänge sen och även om jag har sett den får jag väl offra mig sen ska vi picnicka med vin och gottiga saker nu när det är såpass skönt väder! Sen får det nog bli ett besök på waynes, har ju inte vart där sen slutet på 3an och det var ju lite av en tradition att alltid gå dit så.

Nu ska jag gå och lägga mig, upp vid halv åtta imorgon och kära min kära bror till fucking åmål som sagt! Så jag har vart duktig och förberett kaffe till imorgon, det är väl vuxet?

yohoho / linn



1 kommentar:

Anonym sa...

i like it, allt det där ska vi göra :D helt underbart (btw, som btw är mitt ord, i alla fall, snygg bild) ; )

 
Följ min blogg med bloggkoll