söndag 15 februari 2009

Ångest

Sitter och äter lite fil och flingor såhär in på natten, kände lite hunger så jag tänkte att jag skulle råda bot på det.

Har varvat mellan sängen och soffan ikväll.. Först kollade jag på filmen Changeling & sen direkt när den var slut så började Beck så den har jag väl småkollat på från och till. Har faktiskt känt mig ensam ikväll, jag gillar inte att vara ensam. Jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig med jobb för R, så han kan flytta hit! Så man aldrig behöver somna ensam eller vakna ensam :)

Jag börjar oroa mig för min hosta, den låter inte allt för bra alltså! Men jag får vänta några dagar och om det inte blir någon ändring får jag gå till skräckarnas skräck, DOKTORN! Jag är sjukt rädd för allt som har med sjukhus att göra, rädd för deras kläder, för korridorerna, för nålarna som dom kanske ska sticka i en, för alla instrument, för oron som man känner där.. Det måste verkligen bli bättre!!!!!!

Ska pallra mig till jobbet imorgon, går inte och vara hemma längre för det har jag inte råd med känner jag.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll