onsdag 11 februari 2009

Fin dag trots sjukis

Imorse när klockan ringde 06.15 kände jag mig inte helt okej och det gör jag fortfarande inte. Men jag ville inte sätta alla andra i skiten när det var jag som skulle öppna så det var ju bara att traska upp från den varma sköna sängen där R låg och snosa så sött.

Efter jobbet ringde mamma & frågade om jag ville komma dit och äta och sen åka med dom till bergvik, SÅKLART sa jag. Vem tackar nej till mammas köttfärssås och få träffa småbröderna lite :) Så vi åt, spela Guitar Hero också kramades jag med Albin. Sen åkte vi till bergvik, jag gick in på carlings och provade lite kläder och pratade massa med Sofia. Blev inga kläder hem, men på söndag så blir det en tur med R dit. Jag känner på mig att jag kommer komma hem med endel kassar, jag vill ha vita låga converse för di är snygge som fan.

Jag känner mig sjukis, så har ätit 2 apelsiner, 2 koppar te och vilat massor i soffan. Har även spelat massa nhl på xboxet, jag är en talang. Ses i landslaget nästa, för jag ska skapa egna gubbar som ska heta L.Lundberg hela bunten.

Fårse om det blir jobb imorgon..

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll