söndag 8 februari 2009

Skön kväll

En väldigt chillig kväll, godiset var inte alls lika gott som jag hade förväntat mig faktiskt. Åt inte upp hela påsen som tur är, tänkte faktiskt slänga resten men det kan komma en dag man är sjukt sugen och bara vill ha en liten bit. Så jag är smart nog och sparar gottigheterna till att bli fet vid ett annat tillfälle.

Har pendlat mina ögon mellan datorn och beck ikväll & jag börjar bli seriöst trött nu. Man sover alltid som skönast dagen efter tycker jag, så det ska bli skönt att sova snart.

Imorgon blir det jobb efter en oerhörd behövlig ledighet. Nu kommer jag orka jobba enda till lördag hoppas jag på. Då är det ju alla hjärtans dag också, jag och R är bjudna på fest men vi dissar nog det och går ut och äter lite om det finns några ställen.

Lyssnar på Oasis - Champagne supernova



Jag blir helt till mig, den är så bra så jag får rysningar.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll